
Mindeside for afdøde Anette Strand Pedersen
Født 12. juli 1944
Død 28. maj 2026
Mindeside for afdøde Anette Strand Pedersen
Født 12. juli 1944
Død 28. maj 2026
· Vejle
Vi tog afsked med Anette i Nørremarkskirken
Lørdag d. 6. juni 2026 kl. 13:00

Begivenheder
Højtidelighed
Nørremarkskirken, Vejle
Lørdag d. 6. juni 2026 kl. 13:00
Se på kort
Vi tog afsked med Anette i Nørremarkskirken
Lørdag d. 6. juni 2026 kl. 13:00

Begivenheder
Højtidelighed
Nørremarkskirken, Vejle
Lørdag d. 6. juni 2026 kl. 13:00
Se på kort
Vi tog afsked med Anette i Nørremarkskirken
Lørdag d. 6. juni 2026 kl. 13:00

Begivenheder
Højtidelighed
Nørremarkskirken, Vejle
Lørdag d. 6. juni 2026 kl. 13:00
Se på kort
Hilsner til afdøde og de efterladte
Send en sidste hilsen...
Hilsner - Anette Strand Pedersen
- LLene Skibsted · 6dKære Annette.
En liv slutter, men minderne har man lov at beholde.
Jeg mindes hyggelige snakke og kvikke svar fra dig, når vi mødtes i Drop-in-bingo.
Sender kram til din familie. ❤️🥀 - AAnne mette · 1uKæreste Anette
Hos dig var der hjerterum vi har drukket utallige kopper kaffe på findlandsvej 2c og der har været meget snak. Du har været samlingspunket for mange, og trådte altid til når der var brug for hjælp blandt venner og i opgangen på findlandsvej 2c. Du var trofast frisør hos nogle af Vejles fine damer som kun ønskede at komme hos dig hver anden fredag til håropsætning snak og kaffe. Husker også mange ferier som vi var på sammen farmor lavede lister og var i den grad forberedt til glæde for alle. Du var et livsstykke alle kunne regne med dig tak fordi du var jordens bedste farmor . Ære være Dit minde kh Anne Mette
- LLouise · 1uAnette❤️ - du var verdensmester i at samle familien om et dejligt måltid!
Gammeldags dansk mad mestrede du helt perfekt. Hvor der er hjerterum, er der husrum - det mærkede vi tit. Vi kunne være rigtig mange mennesker i lejligheden på Finlandsvej.
Tak for inspirationen til at samle mennesker! ❤️ - MMichael Brink Pedersen · 1uAnette har været en del af mit liv i mere end 55 år. Startende på Finlandsvej, i kosken på Ndr. stadion, hvor John og jeg ofte betjente kunder samt i badmintonhallerne. Vi har mødtes i mange forskellige sammenhænge.
Du har fulgt mig hele mit liv, og var derudover veninde med min mor.
Du var et fantastisk menneske, og tak for du var en del af mit liv.
Æret være Anettes minde. - PPeter Lund · 1uAnette var et af de skønneste mennesker jeg har mødt - og i hele min barndom/ungdom som en "reserve-mor" for mig. Tak for alle de dejlige stunder sammen på Finlandsvej, i ishuset på Ndr. Stadion og i badmintonhallerne.
Æret være hendes minde
Dødsannoncer
Offentliggjort d. 01-06-2026 i
mindeportalen.dk
Billeder og video
Upload billede eller video
Log ind